A A A K K K
для людей із порушенням зору
Дівичківська територіальна громада
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Шановні споживачі Київобленерго !

Дата: 31.03.2020 08:45
Кількість переглядів: 231

Шановні споживачі!

У зв'язку з введенням в Україні суворого карантину через коронавірус, Київобленерго тимчасово припинить особистий прийом клієнтів в центрах обслуговування. Всі послуги будуть надаватися дистанційно. Отримавши ваше звернення через будь-який з каналів зв'язку, наші співробітники нададуть вам необхідну консультацію і нададуть інформацію про те, як оформити і отримати послугу

Київобленерго, як великий відповідальний бізнес, піклується про здоров'я своїх клієнтів і співробітників. Тому закликає мешканців області утриматися на час карантину від візитів в Центри обслуговування. Ми просимо, по можливості, перенести всі нестандартні питання, які потребують особистого звернення, на період після закінчення карантину

 

Шановні споживачі!

Для отримання рахунків на повторне підключення

Вам необхідно відправити по Viber на номер телефону +380996104068 або на електронну пошту Personal.Page@koe.vsei.ua наступні данні:

  • фото сплаченого рахунку за сплачений борг
  • якщо сплачено за повторне підключення – копію сплаченої платіжки
  • номер особового рахунку
  • ПІБ
  • електронну пошту (за наявності)

Далі на вказану вами електронну пошту / Viber надійде інструкція про подальші кроки. Дякуємо за розуміння!

Шановні споживачі!

Для передачі звітів юридичних споживачів

Вам необхідно відправити по Viber на номер телефону +380669904754 або на електронну пошту Personal.Page@koe.vsei.ua наступні данні:

  • фото заповненого і підписаного звіту
  • контактний телефон
  • електронну адресу (за наявності)

 

Далі на вказану вами електронну пошту / Viber надійде інструкція про подальші кроки. Дякуємо за розуміння!

 

Шановні споживачі!

Для передачі показів приладів обліку

  • Користуйтесь послугами на сайті компанії - http://www.koe.vsei.ua, скористатись особистим кабінетом або Viber та Telegram ботами (інормація як скористатись на сайті)
  • Телефонуйте до кол-центру за телефонами мобільного оператору Київстар (067) 495-70-40. Стаціонарні номери кол-центру (044)459-07-40
  • Направляйте покази на електрону пошту – KOE-ORDER@KOE.VSEI.UA
  • Звертайтесь на сторінку Київобленерго в Facebook
  • СМС на номер (067) 239-72-38

 

Дякуємо за розуміння!

 

 

Шановні споживачі!

Для отримання консультації з інших питань

  • Користуйтесь послугами на сайті компанії - http://www.koe.vsei.ua (інформація про планові/аварійні відключення)
  • зателефонувати до кол-центру за телефонами мобільного оператору Київстар (067) 495-70-40. Стаціонарні номери кол-центру (044)459-07-40 (крім питань приєднань) та (044)494-43-20 (лише з питань приєднань)
  • направити звернення на електрону пошту INFO.KOE@KOE.VSEI.UA
  • звернутися на сторінку Київобленерго в Facebook

 

 

Дякуємо за розуміння!


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь