A A A K K K
для людей із порушенням зору
Дівичківська територіальна громада
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Навколо світу за 10 днів разом з GoCamp online 2020

Дата: 22.08.2020 19:25
Кількість переглядів: 1261

Протягом двох серпневих тижнів команда учнів Стовп'язького навчально-виховного об'єднання отримувала такий новий, проте цінний досвід спілкування з волонтерами чи не з усіх куточків світу та виконувала цікаві і творчі завдання, навчалися в ігровій формі.

Карантин вніс свої корективи у роботу таборів від «GoCamp» і цього річ організатори вирішили запропонувати та підготувати його у форматі «онлайн». Роботі табору передувала кількаденна, добре продумана та насичена підготовка менторів. З усіх тренінгів та консультацій, як на мене, найбільш корисним був той, що стосувався цифрового захисту та безпеки учнів. Бо те, на що ми не звертаємо уваги – дуже важливо. Саме цим зумовлений вибір ряду програм для роботи та спілкування членів команд, менторів, волонтерів та організаторів. Безпечно і зручно!

Перший тиждень промайнув напрочуд швидко. Завданням кожного тематичного дня було розробити програму так, щоб кожен учасник, ментор, волонтер взяв для себе те, що його цікавить. Відразу ж ми поринули у віртуальну подорож разом з американською авіаторкою Амелією Ергарт. Та протягом тижня, за допомогою підказок, шукали артефакти у відео та фото під час презентацій та роботи з координатором чи волонтером. Далі, як і все, що робили протягом цих десяти днів, публікували на віртуальній дошці додатку Padlet.

Перший день – без сумніву, наше знайомство команди з волонтером та презентація команди навчального закладу серед інших. Із волонтером познайомилася заздалегідь і відразу знайшли спільну мову. Він – Фарбод, іранець, який не має старомодних поглядів на життя, займається інженерією, любить подорожувати й відпочивати разом з друзями. Толерантність – перш за все, тому навіть коли не розуміли одне одного, пояснювали детальніше, про що йде мова. Того дня, попри те, що ми мали декілька своїх ідей, він запропонував свою ідею з назвою команди. Buzz Team – команда База Лайтера, героя відомого мультфільму «Історія іграшок». Та підтримав наш задум щодо логотипу та веселого формату презентації команди, частиною якої він став і сам.

Протягом табору робота з координатором Олександром Шкодою (під опіку одного координатора входило близько десяти команд з усіх куточків України) розпочиналася з традиційного ранкового енерджайзера. Шляхом жеребкування команда, якій пощастило, мала підготувати на наступний день ритмічний танець або руханку під музичний супровід. Команда нашої школи з цим справилася відмінно і це було неочікувано весело.

Під час роботи табору кожен день мав свою тему, чіткий план, продумані завдання та тести у додатку Kahoot. До речі, останній відкрила для себе як гарний спосіб працювати з учнями під час уроків для того, щоб урізноманітнити узагальнення та повторення вивченого і не тільки на період дистанційного навчання. А також використання власного серверу на Discord, що дуже важливо для захисту персональних даних, швидкості передачі повідомлень та зберігання потрібної інформації.

Щодень фінальні сесії – це презентації країн, волонтери яких брали участь у цьогорічному таборі. Наша команда побачила нове у таких країнах як Бразилія, Єгипет, Індія, Франція та, звісно ж, Іран, про мальовничу природу якого розповідав наш волонтер Фарбод.

Також щодня учні мали нагоду послухати та побачити цікаві воркшопи, які відповідали темі дня та стосувалися, наприклад, розробки власних коміксів, сортування сміття, планування та зйомки власних фільмів і так далі.

У другий день ми обговорювали все, що стосувалося теми «Їжа» у різних країнах, зокрема і з нашим волонтером, та створювали персонажів з овочів, фруктів, які принесли з собою. А ті члени команди, які працювали вдома, творили з того, що мали у своєму холодильнику.

Наступні дні вся робота табору стосувалася екології, захисту навколишнього середовища, сортування сміття та виготовлення еко сумок зі старих футболок. Далі були дискусії про важливість, переваги та недоліки шкільної форми  (щоправда, переваг мої учні так знайти й не змогли) і малювали власні моделі, які фактично не відрізнялися від їхнього повсякденного та зручного одягу. В останній день тижня нам дозволили трішки помріяти про своє майбутнє і створити на цю тему власні комікси за допомогою інтернет-ресурсу.

Вже з нового тижня говорили про історію та мистецтво. Із таким захопленням дівчата інсценували й передавали образи персонажів на портретах відомих світових митців. Щоправда, деякі жести, інтерпретували по-своєму та сучасніше. А ще, обговорювали різні стародавні види спорту та перевдягалися у справжнісіньких античних грецьких богинь.

У передостанній день, який, як на мене, був найцікавішим учасники табору говорили про музику. Сюрпризом від організаторів стала спільна сесія з фіналістами цьогорічного українського відбору на Євробачення - гуртом Go-A. Також команда із захопленням ділилася треками від сучасних українських гуртів з нашим волонтером та через спеціальний додаток змогли навіть створити власний біт.

В останній день – організатори, та й ми, робили підсумки. Завдання в Kahoot здавалися настільки легкими, що наші дівчата були на тріумфі серед трійки лідерів. Також малювали величезну прощальну листівку, як символ закінчення нашої десятиденної подорожі навколо світу. На останній нашій сесії всі ділилися своїми емоціями: хтось радів через втому, хтось, так як і я, плакав, під час фінального відео, де були моменти роботи команди, з якою, без перебільшення, мені та волонтерові пощастило працювати ці два тижні.

Участь навіть у такому незвичному, новому, адаптованому форматі табору – це безцінний досвід для сучасного прогресуючого педагога. Це був досвід і для моїх учнів та ще одне підтвердження того, що вивчення англійської мови в сучасному світі, як ніколи, потрібне. І це навіть не залежить від того, чи побуває хтось з нас у Великобританії чи Сполучених Штатах! Ледь не щоразу наш волонтер просив членів команди не боятися просто говорити, адже англійська мова для нього та для нас – це мова спілкування, щоб поділитися чимось новим, своєю культурою, традиціями, розповісти про ті місця, про які, можливо, ніколи й не чули.

Ірина БАБКІНА,

ментор команди «Buzz Team» GoCamp online 2020,

вчитель англійської мови

Стовп'язького навчально-виховного об'єднання

«ЗЗСО І-ІІІ ступенів – ЗДО»

Фото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без опису

Фото без описуФото без описуФото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора